Servicii Urologie

În cadrul secției de Urologie, oferim următoarele servicii:

• Consultație inițiala
  • Diagnosticare și tratament pentru Infecții Urinare
  • Diagnosticare și tratament pentru Adenom de Prostată
  • Diagnosticare și tratament pentru Litiaza Renală
  • Diagnosticare și tratament pentru ADK Prostată
  • Diagnosticare și tratament pentru Tumori Vezicale
  • Ecografie renală
  • Fișă medicală
  • Referat medical
  • Injecții intramusculare
  • Tratament intravenos perfuzabil

Cele mai frecvente afecțiuni urologice
    • Litiaza renală (calculii renali) reprezintă bucați de minerale care sunt localizate la nivelul rinichiului. Acestea pot rămâne la nivel renal sau pot fi eliminate din organism pe calea tractului urinar (uretere, vezică, uretră).
    • Hidronefrozele reprezintă o dilatare a căilor urinare din interiorul rinichiului. Cauzele hidronefrozei pot apărea în timp sau pot fi din naștere (anomalii congenitale)
    • Tumorile vezicale sunt întâlnite la fumători sau la persoanele care lucreaza în mediu chimic.
    • Adenomul de prostată este o tumoare beningnă și este cea mai frecventă afecțiune în rândul bărbaților.
    • Adenocarcinomul de prostată este tumoarea malignă și poate avea aceeași simptome patologie ca adenomul.
    • Bolile penisului (fimoza, condiloamele acuminate) și bolile scrotului (hidrocelul si varicocelul).
    Litiaza renală

Drumul calculilor (pietre la rinichi) poate fi asimptomatic sau poate produce o durere intensă sau alte simptome (colica renală). în mod normal, litiaza nu produce leziuni cronice ale tractului urinar.

ADK Prostată

Cancerul de prostată (adenocarcinomul de prostată / ADK-P) face parte din categoria tumorilor maligne și este localizat la nivelul epiteliului acinilor glandulari prostatici.

Adenom prostata

În stadiu incipient, problemele prostatei pot fi tratate. Adenomul de prostată face parte din categoria tumorilor benigne. Este omogen, incapsulat, și se dezvoltă în prostata centrală

Adenomul de prostată este o afecțiune a prostatei care se regăsește la 75-80% dintre bărbați și face parte din categoria tumorilor benigne. În general, apare la bărbații de peste 50 de ani.

Infecții urinare

Bacteriile sunt cauza pentru infecții urinare și pot afecta oricare din părțile tractului urinar (de la rinichi până la vezică). Escheria coli (E.coli) este vinovată în 90% dintre cazuri de aparița infecțiilor urinare.

Secția de urologie

Ecograf 4D

Diagnosticul în cazul ADENOMULUI și al ADENOCARCINOMULUI de prostată se face în baza unui examen clinic (anamneza medicală, tușeu rectal) și a rezultatelor obținute în uma investigațiilor paraclinice:

• PSA (antigenul prostatic specific)
    • ecografie

Ecografia 4D permite deteminarea dimensiunilor, evaluarea structurii interne a organelor și evidențierea unor leziuni, pe baza imaginilor obținute în timp real, dimensionat.